NH Hotel Group bekroond met 190 TripAdvisor Certificates of Excellence

Zestien hotels en drie restaurants in Nederland in de prijzen

Madrid, 12 juni 2015 NH Hotel Group heeft wederom een blijk van waardering ontvangen van haar gasten: wereldwijd hebben 190 hotels en restaurants van NH Hotel Group een TripAdvisor Certificate of Excellence ontvangen. Dit aantal is een stijging van 60 certificaten ten opzichte van vorig jaar. De TripAdvisor Certificates of Excellence worden toegekend aan hotels en restaurants met de hoogste waarderingen voor gastvrijheid.

Nederland
In totaal hebben wereldwijd 190 vestigingen van NH Hotel Group het TripAdvisor Certificate of Excellence ontvangen. In Nederland hebben zestien hotels en drie restaurants van NH Hotel Group deze prestigieuze onderscheiding gekregen:
NH Amsterdam Centre, NH Museum Quarter in Amsterdam, NH Amsterdam Noord, NH Den Haag, nhow Rotterdam, NH Jan Tabak in Bussum, NH Groningen, NH Groningen Hotel De Ville, NH Amersfoort, NH Capelle, NH Maastricht, NH Arnhem Rijnhotel, NH Koningshof in Veldhoven, NH Leeuwenhorst in Noordwijkerhout, NH Geldrop en NH Waalwijk.

Ook het 1*Michelin Restaurant Vermeer, Restaurant d'Vijff Vlieghen en Brasserie NH Schiller, allen in Amsterdam, hebben het certificaat toegekend gekregen.

Erkenning
“Wij zijn vereerd dat zoveel van onze hotels het TripAdvisor Certificate of Excellence hebben ontvangen,” aldus Javier Carazo, Senior Vice President Quality & Competition bij NH Hotel Group. “Er bestaat geen betere waardering dan die van onze gasten. Deze onderscheidingen laten zien dat zij de ingeslagen koers, onze toewijding en de service van onze medewerkers waarderen."

Om voor deze onderscheiding in aanmerking te komen, moeten hotels en restaurants onder meer een beoordeling krijgen van ten minste vier uit vijf sterren op TripAdvisor, de grootste reiscommunity ter wereld. De scores, adviezen en aanbevelingen die gasten hierop achterlaten worden getoond op de website van de hotelketen en worden op dagelijkse basis geëvalueerd door de teams in de hotels en restaurants.
In april 2015 ontving NH Hotel Group voor het tweede achtereenvolgende jaar ook de Zoover Award voor 'Beste Hotelketen van Nederland'. De bezoekers van deze Nederlandse vergelijkingssite voor accommodaties gaven NH Hotel Group een 9.2 voor gastvrijheid.

NH Hotel Group is beursgenoteerd in Spanje met bijna 400 hotels in 29 landen in Europa, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Onder de NH Hotel Group vallen de 3- en 4-sterren urban NH Hotels, de NH Collection flagship hotels, de nhow designhotels en de Hesperia vakantieresorts. Wereldwijd staan meer dan 20.000 medewerkers dag en nacht klaar om de beste service tegen de beste prijs te leveren voor de jaarlijks ruim 16 miljoen gasten. De hotels van NH Hotel Group zijn bekroond met de Zoover Award voor Beste Hotelketen 2014 en 2015. Kijk voor meer informatie op www.nh-hotels.com