131344 01a60066 f977 4d1f 8681 5a088cf3532e nhhg header persbericht large 1400761262

Elfde editie van Hotels with a Heart wereldwijd gelanceerd

Campagne NH Hotel Group voor het goede doel

HOOFDDORP - 24 DECEMBER 2015 - NH Hotel Group heeft voor de elfde keer de wereldwijde Hotels with a Heart campagne gelanceerd. In samenwerking met meerdere goede doelen, waaronder het Ronald McDonald Kinderfonds, biedt NH Hotel Group overnachtingen aan aan families van wie een kind in een ziekenhuis ver van huis verpleegd wordt. Hierdoor kunnen deze families bijvoorbeeld de feestdagen op een speciale manier doorbrengen en genieten van een diner, een high-tea of een uitje voor het hele gezin.  Meer dan 2000 medewerkers van NH Hotel Group in onder andere de Benelux, Spanje, Frankrijk, Argentinië, Italië, Mexico en Duitsland werken ieder jaar vrijwillig mee om deze bijzondere gezinnen een hart onder de riem te steken.

Hqdefault

Medewerkers als ambassadeurs
De medewerkers van NH Hotel Group worden actief betrokken bij het 'Hotels with a Heart' initiatief. Vanuit ieder hotel zorgt een speciale ambassadeur ervoor dat het de families aan niets ontbreekt tijdens hun verblijf. Volgens Marta Martín, Director of Corporate Social Responsibility van NH Hotel Group, zit hierin de kracht van deze campagne:"In de steden waarin we gevestigd zijn, kunnen wij het verschil maken door onze core business in te zetten: gastvrijheid. Hotels with a Heart is één van de meest geliefde programma's binnen onze organisatie, omdat alle medewerkers hun steentje kunnen bijdragen. Hierdoor kunnen we al elf edities lang structureel een bijdrage leveren aan de fantastische doelen die onze samenwerkingpartners in dit project nastreven".

In het afgelopen decennium heeft NH Hotel Group bijna 22.000 overnachtingen gedoneerd in de Hotels with a Heart campagne. Dit najaar werd de campagne bekroond als Best Corporate Social Responsibility Initiative tijdens de Worldwide Hospitality Awards in Parijs.