131344 01a60066 f977 4d1f 8681 5a088cf3532e nhhg header persbericht large 1400761262

NH Hotel Group bekroond met 245 TripAdvisor Certificates of Excellence

25 hotels en 3 restaurants in de Benelux in de prijzen

MADRID - 2 juni 2016 - NH Hotel Group heeft van beoordelingssite TripAdvisor wereldwijd 245 TripAdvisor Certificates of Excellence ontvangen. Dit is een stijging van 57 certificaten ten opzichte van 2015. De TripAdvisor Certificates of Excellence worden toegekend aan hotels en restaurants met de hoogste waarderingen voor gastvrijheid.

In twee jaar tijd heeft NH Hotel Group het aantal hotels en restaurants dat een certificaat heeft ontvangen bijna verdubbeld, van 130 certificaten in 2014 naar 245 certificaten in 2016.

Erkenning

Sinds 2014, het jaar waarin NH Hotel Group haar strategisch vijfjaren plan lanceerde, is een significante stijging te zien in de waardering van hotelgasten, met name in de hotels waar de kwaliteit van het product en de services verder zijn geoptimaliseerd. De populariteit onder gasten wordt weerspiegeld in het aantal keer dat hotels van NH Hotel Group te zien zijn als ‘topbestemming’ op TripAdvisor wanneer bezoekers een zoekopdracht invullen.

"We werken iedere dag hard aan het realiseren van memorabele ervaringen die de verwachtingen van onze gasten overstijgen. Het feit dat onze gasten onze hotels en restaurants wederom zo hoog waarderen is de beste erkenning die we kunnen krijgen”, aldus Federico J. González Tejera, CEO van NH Hotel Group.

De TripAdvisor Certificates of Excellence, uitgereikt door de grootste reiscommunity ter wereld, zijn een goede indicator voor de kwaliteit, service en ervaring die bedrijven aan hun gasten bieden. Om voor deze onderscheiding in aanmerking te komen, moeten hotels en restaurants onder meer gedurende twaalf maanden een beoordeling krijgen van ten minste vier uit vijf sterren op TripAdvisor. De beoordelingen die bezoekers achterlaten worden getoond op de website van NH Hotel Group en worden geëvalueerd door de teams in de hotels en restaurants om zo goed mogelijk in te kunnen spelen op de behoefte en wensen van de gast.

Benelux

In de Benelux hebben vijfentwintig hotels en drie restaurants van NH Hotel Group deze prestigieuze onderscheiding gekregen:

NH Amersfoort, NH Amsterdam Centre, NH Amsterdam Noord, NH Arnhem Rijnhotel, NH Atlantic, Den Haag, NH Brugge, NH Capelle, NH Collection Brussels Centre, NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky, NH Conference Centre Koningshof, NH Conference Centre Leeuwenhorst, NH Den Haag, NH Gent Belfort, NH Groningen, NH Hotel de Ville, NH Kensington, NH Maastricht, NH Marquette, NH Mechelen, NH Museum Quarter, NH Sparrenhorst, NH Utrecht, NH Waalwijk en nhow Rotterdam.

Ook Bistro ’t Gerecht, onderdeel van NH Hotel de Ville in Groningen, nhow BAR/KITCHEN, gevestigd in nhow Rotterdam, en restaurant d’Vijff Vlieghen in Amsterdam, hebben het certificaat toegekend gekregen.

Dat de uitstekende service en uitmuntende gastvrijheid gewaardeerd wordt door gasten blijkt ook uit de beoordeling van de Nederlandse consument die NH Hotels voor het derde jaar op rij heeft uitgeroepen tot ‘Beste Hotelketen van Nederland’ bij de Zoover Awards 2016. De bezoekers van de Nederlandse vergelijkingssite Zoover gaven de hotels in april van dit jaar een gemiddelde score van 9.22.