NH Hotel Group uitgeroepen tot “Best Invest-Worthy Hotel Brand of the Year” tijdens de AHF Asia Hotel Awards

Peking, 3 oktober 2016 - NH Hotel Group heeft de AHF Asia Hotel Award voor “Best Invest-Worthy Hotel Brand of the Year” in ontvangst mogen nemen voor haar merk NH Hotels tijdens de 2016 AHF International Hotel Investment Summit & 3rd Hotel Asset Management Conference in Peking. Bij de AHF Asia Awards, toonaangevend op het gebied van hotelinvesteringen, worden deelnemers door een jury bestaande uit experts op het gebied van hospitality beoordeeld aan de hand van strenge criteria. NH Hotels is bekroond voor haar sterke winstgevendheid en uitstekende rendement op investeringen. Deze belangrijke erkenning valt samen met de toetreding van de keten tot de Chinese markt.

“Deze award is een mijlpaal in de geschiedenis van NH Hotel Group. Het is niet alleen een prachtige waardering maar ook een erkenning van toonaangevende professionals uit de industrie voor de veelbelovende toekomst van de keten op de Chinese markt”, aldus Markland Blaiklock, Managing Director van NH China.

Uitbreiding

De 3- en 4-sterren urban NH Hotels bieden toeristen en zakenreizigers de beste service tegen de beste prijs met hotels op uitstekende locaties. Met bijna 40 jaar operationele ervaring is NH Hotels een toonaangevend merk in Europa en Latijns-Amerika. De uitbreiding naar de Chinese markt is in lijn met het strategisch vijfjarenplan van NH Hotel Group dat begin 2014 is ingezet, waarin wereldwijde expansie één van de belangrijkste pijlers is. Tot 2020 verwacht NH Hotel Group China, het samenwerkingsverband tussen NH Hotel Group en HNA Hospitality, een portfolio van 120 tot 150 NH Hotels en NH Collection hotels in China te ontwikkelen. De eerste twee NH Hotels, NH Haikou Meilan Airport en NH Sanya Phoenix Airport, openen eind 2016.

NH Hotel Group

NH Hotel Group is beursgenoteerd in Spanje met bijna 400 hotels in 30 landen in Europa, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Onder NH Hotel Group vallen de 3- en 4-sterren urban NH Hotels, de NH Collection flagship hotels, de nhow designhotels en de Hesperia vakantieresorts. Wereldwijd staan meer dan 20.000 medewerkers dag en nacht klaar om de beste service tegen de beste prijs te leveren voor de jaarlijks ruim 16 miljoen gasten. De hotels van NH Hotel Group zijn bekroond met de Zoover Award voor Beste Hotelketen 2014, 2015 en 2016. Kijk voor meer informatie op www.nh-hotels.com en www.nh-collection.com.