131344 01a60066 f977 4d1f 8681 5a088cf3532e nhhg header persbericht large 1400761262

NH Hotel Group lanceert ‘Hotels with a Heart’

Kerstcampagne voor het goede doel van start

Hoofddorp, 22 december 2016 – NH Hotel Group heeft het wereldwijde startschot gegeven voor de charitatieve kerstcampagne ‘Hotels with a Heart’. Voor de twaalfde keer stelt NH Hotel Group, in nauwe samenwerking met verschillende goededoelenorganisaties zoals het Ronald McDonald Kinderfonds, gratis overnachtingen beschikbaar voor families van wie een kind in een ziekenhuis ver van huis verpleegd wordt. Op deze manier kunnen families de feestdagen samen met hun geliefden doorbrengen.

De medewerkers van NH Hotel Group worden actief betrokken bij het ‘Hotels with a Heart’ initiatief. Medewerkers in onder andere de Benelux, Spanje, Frankrijk, Argentinië, Italië, Mexico en Duitsland werken ieder jaar mee om deze bijzondere gezinnen een hart onder de riem te steken. De NH hotels bieden niet alleen overnachtingen aan, ook bijvoorbeeld een compleet verzorgde high-tea en een luxe kerstdiner worden ingezet voor dit initiatief.

“Hotels with a Heart is één van de meest geliefde programma's binnen onze organisatie, omdat iedereen zijn of haar steentje kan bijdragen. Onze medewerkers doen elk jaar hun uiterste best om de hotels een 'tweede thuis' te laten zijn voor de families om zo de feestdagen wat rooskleuriger te maken”, aldus Maarten Markus, Managing Director NH Hotel Group.

Sinds de start van de campagne twaalf jaar geleden hebben al meer dan 20.000 medewerkers wereldwijd zich ingezet als vrijwilliger en heeft NH Hotel Group bijna 24.000 overnachtingen ter beschikking gesteld. Het 'Hotels with a Heart' initiatief heeft een vaste en prominente plaats ingenomen in het Corporate Responsibility Programma van NH Hotel Group en werd eerder bekroond als Best Corporate Social Responsibility Initiative tijdens de Worldwide Hospitality Awards in Parijs.

Bekijk de campagnevideo:

Hqdefault