NH Hotel Group geprezen met 326 HolidayCheck Awards

Na Zoover en Tripadvisor nu ook bekroning door vergelijkingssite Holidaycheck.com

10 SEPTEMBER 2014, HILVERSUM
Samenvatting
Nadat NH Hotel Group eerder dit jaar al door de Nederlandse vakantiebeoordelingssite Zoover.nl werd uitgeroepen tot 'Beste Hotelketen van Nederland 2014', hebben 326 hotels van de keten nu ook een kwaliteitscertificaat ontvangen van de Europese vakantiebeoordelingssite HolidayCheck.com. Eerder ontving NH Hotel Group ook al de Certificaten van Uitmuntendheid van Tripadvisor. Deze onderscheidingen zijn voor NH Hotel Group de ultieme bevestiging dat de service, kwaliteit en gastvrijheid die 24/7 wordt geleverd in de ruim 375 hotels wordt gewaardeerd door de jaarlijks ruim 16 miljoen gasten.

HILVERSUM - 10 september 2014,

Opnieuw een mooie blijk van waardering van de gasten van NH Hotel Group: 326 hotels van NH Hotel Group hebben een ‘HolidayCheck Quality Selection 2014’ Certificaat van Uitmuntendheid ontvangen van vakantiebeoordelingssite HolidayCheck.com. Met ruim 25 miljoen maandelijkse bezoekers en een database van 10 miljoen reviews is HolidayCheck.com één van Europa’s meest toonaangevende online platforms om reiservaringen op te delen.
Bezoekers van Zoover.nl bekroonde NH Hotel Group eerder dit jaar al met de titel “Beste Hotelketen van Nederland 2014” met een ruime 8.9 voor overall gastvrijheid. Daarnaast ontvingen hotels en restaurants van NH Hotel Group ook een Certificaat van Uitmuntendheid van reisportal Tripadvisor.com.

In totaal zijn 326 van de NH Hotel Group’s hotels beoordeeld met vier of meer sterren, waarmee zij een Certificaat van Uitmuntendheid verdienen. Hiervan bevinden zich meer dan 140 hotels in Spanje, 60 in Duitsland, 37 in Italië, 17 in Latijns-Amerika en 45 in andere markten. In Nederland verdienden 27 hotels van NH Hotel Group deze onderscheiding als erkenning voor de superieure kwaliteit van hun diensten en producten, waaronder NH Grand Hotel Krasnapolsky, NH Schiller, NH Zandvoort en NH Maastricht. De volledige lijst met bekroonde hotels is hier te vinden.

Bekroning

Om voor HolidayCheck’s Quality Selection in aanmerking te komen, moeten hotels minimaal 4 van de sterren behalen in de beoordelingen van hun gasten. De gebruikers van het online platform delen hun ervaringen op het gebied van service, locatie, gastronomie, omgeving en faciliteiten van de hotels waar zij zijn verbleven.
"Deze onderscheiding bewijst dat de inspanningen van NH Hotel Group wereldwijd voldoen aan de behoeften van onze gasten en dat wij continu ernaar strevem om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen. Het grote aantal hotels van NH Hotel Group dat als uitstekend is gecertificeerd, weerspiegelt de toewijding om onvergetelijke ervaringen te bieden en buitengewone service en producten te bieden op strategische locaties", aldus Javier Carazo, SVP Quality & Competition bij NH Hotel Group.

NH Hotel Group is beursgenoteerd in Spanje met ruim 375 hotels in 28 landen in Europa, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Onder de NH Hotel Group vallen de 3- en 4-sterren urban NH Hotels, de NH Collection flagship hotels, de nhow designhotels en de Hesperia vakantieresorts. Wereldwijd staan meer dan 20.000 medewerkers dag en nacht klaar om de beste service tegen de beste prijs te leveren voor de jaarlijks ruim 16 miljoen gasten. Onlangs werd NH Hotel Group bekroond met een Zoover Award voor Beste Hotelketen 2014. Kijk voor meer informatie op www.nh-hotels.com

Citaten
"Deze award bewijst dat de inspanningen van NH Hotel Group wereldwijd voldoen aan de behoeften van onze gasten en dat wij continue proberen om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen. Het grote aantal hotels van de Group dat als uitstekend is gecertificeerd, weerspiegelt onze toewijding om onvergetelijke ervaringen te bieden en buitengewone service en producten te bieden op strategische locaties." Javier Carazo, SVP van Kwaliteit en Concurrentie bij NH Hotel Group